fredag 27 februari 2009

Skippar den berömda hår&skäggtävlingen




Trots lockelsen inför den stora pengapotten blev jag idag tvungen att tacka nej till den berömda hår och skäggtävlingen. Beröm bör dock riktas till Niklas som håller på att bli en eventartist av oanade proportioner..

Jag har med andra ord gjort som de där jobbiga gubbarna brukar säga "klipp dej å skaff de ett jobb!" Tror även att någon chefsöverläkare sa så till en av de där konstfackeleverna. Hoppas inte den gubben får karva i mig en vacker dag....

Trimmern fick nämligen sista ordet i skägg och hårtävlingen som ni ser här nedan. Och sen ringde dom och gav mig ett jobb... med start på måndag! Hmm.... (nej jag ska inte jobba åt skägg och hårtävlingen, även fast det säkert kunde va skoj)

En liten hyllning till Niko, även för musiktipset om Moto Boy här ovan...

1 kommentar:

  1. dålig stil simon...men tack så mycket för creeden!

    SvaraRadera